"Hell-cake"

Idag har jag ätit årets första semla, och jisses så underbart god den var. Alldeles nybakat, perfekt konsistens och smak på mandelmassan, grädden var kanon och locket var luftig och fluffigt... Ja, den var alldeles, alldeles underbar... =) Har du ätit nån än?
Det blev därför ingen vila från CLIFF idag utan det blev en tur på 20 min för att förbränna den där helvetes kakan från himlen. Svettig och nöjd kunde jag kliva av och göra mig en smoothie, gott så det förslår. Tack Malin för tipset...


Det blir tv'en en stund nu och sen sussa, i morgon får jag verkligen inte försova mig.

Kram

Kommentarer

  1. Jag har bestämt från början att man måste få unna sig något gott i bland ; )
    Annars skulle inte jag klara detta!

    Däremot har jag inte mumsat någon semla än ;)

    Sov gott!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?