Fredag...

Så skönt att det äntligen är helg...
Är ensam hemma, Lokförarn drog iväg här runt 18 och kommer inte hem förrän runt halv 2 i morgon. Det gör ju att jag kan disponera tiden som jag vill, kolla på det jag vill på tv och bara ta det lugnt. Det blir nog Let's Dance på tv, en kopp te och skorpa kanske... vet inte om jag verkligen behöver något mer att äta idag.
Middagen blev blodpudding idag, gott så det förslår och mättande, därav kanske inget mer att äta under kvällen. Det är nästan så man känner paltkoman komma smygande. Kanske inte blir så sent ikväll...

Har även fått min första award sen jag flyttade tillbaka till blogspot.com.
Den kommer från Lena.

Till Awarden hör att man även listar 5 saker som man är beroende av. Och delar med sej av den till 5 andra Bloggar.
Men vad är jag beroende av då?
1) på första plats får jag nog säga Lokförarn, han förgyller min vardag och får mig att le
2) frukosten, det absolut bästa på hela dagen är när jag får sätta mig och äta frukost.
3) motion, tänk att jag skulle skriva det som ett beroende?!?
4) "teknik" - som mobilen och internet
5) vatten, ett måste...

Tanken är att jag ska skicka denna award vidare, sänder därför över den till de bloggar jag läser mest. =)

Kram

Kommentarer

  1. Hej där

    1000 tack för awarden, den förgyller min kväll. Har haft en rätt jobbig dag på arbetet så den gjorde mig glad.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Den är du värd ; )

    Sov gott!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Tjohooooooo!!! Jag har fått en award!!! Jiiiippiiii! Sånt tycker jag är kul!

    Men du...berätta om dagdrömmen nu då! :)

    SvaraRadera
  4. paltkoma är bra. hehe

    idag har jag varit i pulkabacken
    vad underbart det är egentligen
    det bästa i livet ä gratis
    ja förutom shopping då...

    kram lillmamsen /Ullis

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2