En skön helg

Jisses vilken skön helg det varit.
Jag har onekligen tagit det lugnt och bara varit. Däremot har jag inte rört på mig som jag brukar eller borde. Igår var en riktig slö dag, vi låg kvar i sängen till kl var runt 12.30, käkade frukost och läste tidningen, upp och iväg till Lokförarns mormor (klara av "julbesöket" eftersom vi inte träffades vid julafton) och sen till COOP för att handla. När vi kom hem sen var det ju mörkt och inte kände jag för att ge mig ut och gå då, med tanke på att det blir så himla mörkt här ute i "skogen"...
Dagen idag har inte varit okej däremot, har mått jättelustigt. Huvudvärk, lustig i magen och frusen. Tog två panodil på fm och gick och la mig igen, hoppade över gympan ikväll eftersom jag inte var 100. Mår fortfarande lustigt och huvudvärken är kvar, dricker vatten ihopp om att det är därför jag mår som jag mår.

Fick veta att Åsa och Niklas är hemma från BB nu, förlossningen var dramatisk då pojken fastnade. De har ingen namn än på lillkillen. Vi får se om bilden på honom kommer, fick inte riktigt klartecken om det. Men den som väntar på nåt gott... ;)

Uppdatering på Ekliden i rörelse sker under kvällen, veckans steg sker i morgon.


Kram

Kommentarer

  1. Här har varit en riktig slöhelg också.
    Hoppas huvudvrken släpper och att du kommer igen snart... och att du slipper bli sjuk.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Låter som en lugn och skön helg ; )
    Hoppas du kryar på dig!

    Här hemma har vi (Clara) magsjuka!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. SKÖNT med en "vilodag" vetja ;-)
    Hoppas att du inte blir sjuk nu!!
    Kram Sinna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2