Bloggar och kommentarer

Jaha så var jag igång med två bloggar, men jag måste ändå högt och tydligt meddela att min viktkamp kommer det fortsätta skrivas om i den här bloggen. Det är en del av mig och vad som sker i min vardag skriver jag om och är man inte intresserad av det så är det inte mitt bekymmer.Den andra är en ren träningsblogg, dvs där skriver jag min träningsplan för veckan och veckans steg.


En annan sak som gjorde mig riktigt glad är ändå hur många det är som ändå läser min blogg. Det trodde inte jag, man vet ju inte vem/vilka som läser en blogg då inte det kommenteras i mina inlägg. Min syster har kommenterat och en och en annan "bloggvän" men annars har det varit rätt "tyst" i kommentarsfältet. Kom ju på mig själv dock att jag inte kommenterar i alla bloggar jag läser... Men nu har det alltså visat sig att det är fler som läser min blogg än som visar sig. =)
Kan ni inte ge er tillkänna och säga hej? Det vore jätteskoj och då lovar jag att jag ska skriva ett litet hej iaf...
Till Malin (som jag pratade med idag) säger jag bara:
Jag förväntar mig en liten kommentar nångång för jag vet ju att du läser... ;)



Nu ska Lokförarn och jag ge oss iväg och handla.
See ya!
Kram

Kommentarer

  1. Ja, att jag läser det vet du ju redan. :)

    Tycker som du att det är för tyst i min blogg, men jag vet att jag själv är kass på att kommentera. :)
    Lösenordet på min blogg gjorde väl kanske sitt till tystnaden också.

    Min sambo är förresten uttagen till första deltestet för lokförarutbildningen. Jag hoppas så att han klarar det.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Jag är en av dom som läser din blogg varje dag!! Jag trivs alldeles utmärkt här ;-)
    Kram Sinna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?