Yes...

Nu är julklapparna riktigt klara och det känns bra... visst jag skulle kunna fortsätta handla och slå in i paket, jag gillar verkligen det men man måste väl behärska sig antar jag. ;)
Lokförarn ska inhandla julklappen till mig i morgon, något som jag kommer få nytta av (även han själv säger han)... undrar vad det kan vara?
Först så säger han att det är nog något som jag inte kommer gilla... yeah, vilken grej att ge någon när man vet att personen som ska få den inte kommer gilla den... Men sen ångrade han sig och sa att jag visst skulle gilla den men att den kanske inte stämmer överens med min bild av julklapp... Visst inte att man kunde ha en bild av klappar... =)
Det blir spännande vad det än blir...

Gjort nya skorpor idag och dem här blev ännu bättre än förra. "Farmors bröd" har jag också bakat. Julskinkan är också fixat, både kokad och grilljerad. Lokförarn köpte en rimmad skinka för de kokta såg inte alls trevliga ut, innebar lite mer arbete men är säkert en supergod skinka. =)
Imorgon står det godis-kok på schemat, städning och julpyntning iform av upptagning av tomtar och julgran. 2 dagar för tidigt för julgranen men för att få lite stämning så kör jag på i morgon. Ser fram emot det...

Nu ska jag glo på tv, Love actually

Kram kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?