Snö

Snöar det inte ute får det snöa i bloggen. ;)
Tack snälla Linda för hjälpen, så snyggt det blev.

Idag har jag haft fullt upp hela dagen, det har gått i ett. Perfekt, för på så sätt går dagen undan. Jag har varit på den där "hemska men underbara" godisaffären som ligger inte alls långt bort från mig (Cloettafabriken) och inhandlade lite grejer. Där skulle man kunna knalla omkring och bara sukta efter choklad...

På väg ut med en "liten" påse

Pysslat lite här hemma, skrivit en matlista till Lokförarn så han kan åka och handla i morgon på dagen. Men det betyder tyvärr att jag måste skriva ner ALLT som ska med hem, är jag själv med och handlar skriver jag ner ungefär hälften och den andra hälften kommer jag på i affären... Får se hur mycket av det som står på listan som han får med hem...

Önskar er alla en underbar morgondag!
Kram Sara

Kommentarer

  1. läckert med snön på din sida....fast kanske en annan bakgrundsfärg.....
    saknar dig.
    love U

    SvaraRadera
  2. kikar in hos dej :) tevlig blog :)
    hoppas du också får en underbar morgon :)
    kram nadja

    SvaraRadera
  3. Åh, en sådan affär vill jag också ha nära mig ; )))

    Ha en skön kväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2