Shop, shop, shop?!?

Dagen före nyårafton... vad gör man då?
Jo, man springer på stan om man heter Sara... Träffade Åsa idag i Motala, hon hade blivit rund över magen. Fast det kanske inte är så konstigt eftersom hon beräknas få en liten bebis den 16 januari. Köpte en present till henne och Niklas, en Pelle Kanins Babybok : mitt första år och det var kul att Åsa och Niklas gillade den. =)

När vi promenerar inne på en av galleriorna i Motala dyker en människa upp som jag absolut inte hade räknat med skulle dyka upp där... Samma sak som sist hände, hon tittar mig i ögonen och bara "går förbi" utan att hälsa. Denna gång störde det mig inte lika mycket som sist men man tycker ändå att en vänskap som fanns borde få folk att bete sig civiliserat...
Jag hittade inget att "shoppa" mer än ett par strumpor, men det blev en låååång fika med både smörgås och "kondisbit" och vi hann med 2 cafelatte. =)

Shoppingen fortsatte hemma sen igen, Lokförarn och jag drog in till Tornby (med ALLA andra Linköpingsbor), handla det sista till i morgon, en sväng på bolaget och så hämtade jag mitt "nya" körkort. Kortet på det nya är bättre än det förra... om man kan vara nöjd med kortet på körkorten. ;)

Nu "kallar" Chicago! Imorgon kommer "bloggkrönikan 2008"
Bjuder på en bild på Åsa med magen, hon kommer säkert slå mig (hårt) när hon ser den här. ;)
Kram kram ♥
Söta Åsa med "hickande" bebismagen

Kommentarer

  1. haha , men jisses den här har jag inte sett förrän nu !! kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2