Så mumsigt

Idag stod det julbord på lunchmenyn och det var underbart gott... Jansson, köttbullar, "prinskorv", rödbetssallad, sill... you name it! Smaskens var det iaf. =)
En del av "julbordet"
Annars var det rätt "stökigt" och "hetsig" stämning på jobbet idag, missförstånd och ja ni vet... Trist som attan var det och det påverkar barnen tyvärr. Barnen känner av att det snart är julledigt, många gick även på julledigt idag så det blir nog inte många resten av veckan. Den 22 och den 23 jobbar jag och Y och vi har väl som max 10 barn totalt. Det ska bli rätt skönt, får se vad vi hittar på för bus med dem.

Annars glor jag på "Bonde söker fru", tidsfördriv men ett rätt skoj sådant. Väljer dem rätt eller inte? Hur blir fortsättningen?...

Till Lena som tyckte det var bra att ha en Chokladfabrik i närheten kan jag bara säga:
Gud nej, det är inte bra om man jobbar med vikten... *hihi*

Ha en go torsdag och stressa inte ihjäl er, njut av att det snart är jul! =)

Kram kram

Kommentarer

  1. Ha, ha, nej det kanske inte är det bästa att bo nära en chokladfabrik, men ändå ; ))))

    Mums med julmat, det fick vi också på jobbet i dag!

    Ha det bra!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?