Kyssa tomten?

Nu sitter jag här, förpassad till övervåningen då Lokförarn slår in min julklapp... undrar vad det är... ?!? Jag tycker det låter som om det inte går så bra därnere men jag kan ju inte hjälpa till att slå in, det går ju inte även om jag är en hejare på paketinslagning. =)
Pysslar som attan idag, städat och plockat undan, tagit fram några tomtar och julgranen... Så fint är det =) Nu har jag bara 1-2 grejer kvar att fixa, kan inte skriva vad så jag säger inget. ;)

Önskar er alla en trevlig 4'de advent men bjuder inte på ett fjärde adventsljus utan jag bjuder på en bild där tomten kysser tomtemor. =)

Förra året hittade jag detta söta tomtepar på RUSTA,
lovely butik med mycket pryttlar

Kommentarer

  1. Vill bara önska dig en GOD JUL! Och Lokförarn med så klart!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar dag!

    Spännande med julklappen ; )

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?