Inte klart än

Jag är långt ifrån klar med mina uppgifter men väntar just nu på att golvet ska torka. Då tänkte jag att jag lägger upp lite bilder från promenaden samt fixar en julklapp till en vän när jag ändå har datorn igång. =) Två flugor på smällen eller vad säger man? ;)

Göta Kanal, innan man kommer över till kanalbanken

Tänk vilka promenader man kan ta, året om, så vackert.

På sina ställen var det att pulsa

Inte läge att sätta sig och pausa eller hur?

Bada någon?

Vad är det där för tomte?

Kommentarer

  1. hej! vilka härliga kort du har tagit....
    tomten i slutet gillar jag bäst!
    Love U

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder!

    Ha en skön kväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2