Inte bara bilder

Det blir ju bara bilder nu i bloggen. Har ju fotat en hel del under julafton men också dagarna som passerat sen dess. Juldagen var jag hos min far och åt middag, bubblade en massa med Rakels dotter och sambo. Trevligt som attan var det. Åkte tillbaka till min syster och sov där, satt hos Yvonne och Svenne på kvällen och drack lite vin, trevligt det med.
Annandagen tog bilen mig hemåt, dock via Hallsberg där jag fick plocka upp Lokförarn. Det var ett äventyr bara det, att åka åt ett håll jag aldrig annars åker. =)

Igår och idag var jag och Lokförarn ute och rörde på oss och självklart hade jag kameran med mig. Vackra bilder blev det och några smakprov kommer att dyka upp här. =)
Min förhoppning är att kunna ta så pass fina bilder att man kan framkalla och rama in och på så sätt ha vackert "konst" på väggarna.


Måndag imorgon och jag jobbar, de har bestämt att vi ska ses och ha en "personaldag" som egentligen innebär att vi träffas, pratar skit och ja "slösar" på en ledigdag... eller jag får ju lön förstås för att jag är där så man kanske inte ska klaga. Tanken var att vi skulle ha setts den 5 januari men så blev inte fallet.

Sen är förhoppningen att träffa Åsa på tisdag, det beror dock lite på hur allt fortlöper med handling och allt annat som behöver göras till nyår.

Nu är det lite tv-dags, ses i morgon. =)

Tyckte utsikten var vacker, fyra lite vindpinade tallar

Kommentarer

  1. Tallar? Ser ut som granar tycker jag - och på den bilden jag ser är de fem till antalet... Men bilden är jättefin! ;o)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2