Gästspel i juletid

Hej allihop detta är Saras syster som skriver!
Tänkte berätta lite hemligheter om syrran nu när hon har släppt in mig på sin blogg.... ;)

Julaftonskvällen blev mycket trevlig utan några större blundrar från min lillsyster yster! Skämt åsido, syrran brukar aldrig bete sig om vi inte ska ut med hennes polare och festa för då får jag alltid ta hand om henne och vi kommer aldrig ut. Hon blir så berusad då och jag vet inte varför.....:)
Här hemma hos mig var det en stor spelhåla igår kväll. Barnen hade ju fått ett nintendo wii i julklapp med Mario kartspel och rattar. Vi tävlade om vem som skulle spela.....fast det var ju barnens.....tur att de somnar tidigare!
Mie hade med sig sitt guitar hero också och det var superkul det med! Måste ha så småningom...
Kvällen avslutades med skönsång i kyrkan under midnattsmässan! En mycket härlig dag och kväll och det är synd att det måste ta slut. Skulle vilja behålla syrran ett tag till när hon nu är hemma men det är fler som drar i henne! Förstår inte varför hon är så populär??
Själva ska vi fortsätta med goda vänner och mer julmat och presenter! I morgon ska vi byta ut vännerna mot nya släktingar och fler presenter fast denna gång skippar vi julmaten! Bada i tunnan ska vi också göra, underbart!

Ha en fortsatt trevlig julhelg och jag önskar alla ett gott nytt år!

kram Leila

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?