Välkommen tillbaka

Så var jag igång igen med den här bloggen. Det känns egentligen helt vansinnigt att ha två bloggar men den här bloggen kommer det kanske inte att skrivas i lika ofta som den andra. Det här bloggen kommer också att inte direkt innehålla mycket "vardagsbestyr" utan mer vad som sker här, runt och i kring huset.
Foton kommer däremot att läggas upp här då jag har ett begränsat antal foton jag får lägga upp på bloggagratis.se innan jag får betala för det.
Som jag skrev i sidotexten, kommer den här bloggen innehålla mycket husrenovering och husuppdatering. Inredning är något som har vuxit fram hos mig och jag läser många inredningsbloggar, jag blir oerhört inspirerad och motiverad att pyssla hemma. Jag säger som Ernst, "en humla surrar i mitt bröst" när jag kikar runt.

Fotografering är en stor och kul grej, jag fotar det mesta och redan nu i dagarna som kommer en ny kamera inhandlas. Ser fram emot att få använda mig utav den.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?