Ljus är vackert...



Häromdagen satt jag och surfade runt lite bland olika inredningsbloggar,
mycket fint hittar man och jag tycker att alla har sån oerhört go smak.
Själv funderar jag på när jag ska få det så vackert hemma...
Fastnade och fick ett litet tips hos en blogg, minns tyvärr inte vilken, men vilket tips.
Jag älskar ljus, har ljus i nästan varenda vrå och tycker
livet blir underbart när man får tända lite.
Ni vet såna där små formar man har till mördegskakor, är de bara gjorde för kakor?
Inte enligt den här bloggen som jag kikade in hos och inte hos mig heller längre. =)
Hittade i en låda, gamla mördegsformar efter min mor som nu pryder
mitt ljusfat i allrummet.
Visst blev det fint? =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?