Köpfria-dagen?

Idag har det stått shopping på schemat, trots att jag läste i
ÖstgötaCorrespondenten att det var "köpfria-dagen".


Jag var först och främst ute efter en ny kamera,
den kameran jag har tittat på och bestämt mig för skulle idag inhandlas.
Efter mycket om och men fick iaf med mig kameran från butiken.

Var även ute efter ett fat, ett något större dekoreringsfat som jag kunde ha min adventsljus på. Blev inspirerad att ändra på hur adventsljusstaken ska se ut, istället för det "traditionella" med fyra Liljeholmens, lite mossa och "plastsvampar" blev det istället mossa, blockljus och julgranskulor. Runt ljusen har jag virat "sidenband" runt, gjort siffror i ståltråd och stoppat i banden. Alla snören är olika och på det sista och fjärde ljuset har bandet texten:

We wish you a merry christmas and a happy new year

Hittade även en underbart vacker ängel som bara skrek mitt namn i butiken,
den pryder nu bokhyllan i vardagsrummet.

jag är nöjd med dagen och inväntar advent med spänning. =)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2