Första arbetsdagen

Jaha så var man tillbaka igen på jobbet. Trist att inte få vara ledig mer men helt okej ändå. Tillbaka till rutiner och "regler" och det känns bra... Sen vet ju jag att jag kommer vara ledig igen om dryga 10 veckor. =) 10 veckor går fort... *hihi*
Apropå regler och rutiner, vågen visade plus idag och det hade jag räknat med. 2kg plus efter semesterns 3 veckor med gott att äta och gott att dricka. Jag är nöjd men nu ska här fixas igen...

Regnet verkligen öser ner här, trist men det behövs för marken, blommor och allt annat som kräver lite vatten.

Datorn ser ut att bli åtgärdad idag, skönt att äntligen få min egen dator igen. =)

Nu måste jag jobba lite igen...

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?