Datastrul och baddag

Jaha, en kort redogörelse för dagarna som passerat...
Jag har fått datastrul, inget märkvärdigt men måste ändå kolla upp vad det gäller. Sitter just nu vid lokförarn bärbara vilket känns dumt, jag vill ha min dator...

I fredags (då vi hade minst 30 grader) packade vi brumbrumbilen igen och gav oss av till "vår" badvik i St Anna... Där spenderade vi hela dagen, vi badade, fikade, grillade och bara mös av tiden. Härligt... Vi var nog inte hemma förrän efter 22, gött var det iaf. =)

Sen har det regnat till och från både lördag och idag så vi har mest varit hemma, pysslat lite med korsord, läst böcker och lagat mat som krävt lite mer tid vid spisen. Det har varit gott.

I morgon börjar jag jobba igen, (usch o fy) vill egentligen vara mer ledig men man måste få in pengar också. Tar även tag i VK igen, så nu ska här ätas efter min kalorinivå och det ska även motioneras igen.

Men nu ska jag njuta av sista semesterkvällen med lite äppelpaj och vaniljsås. =)

Kram på er

Kommentarer

  1. Jag har också börjat jobba nu.....rätt ok faktist! Skönt med rutiner då man kanske kan börja kämpa med vikten och motionen igen.
    Puss Love U
    syrran

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?