Byte av blogg-sajt

Tjolahopp!

Jag ska meddela att den här bloggen kommer att läggas ner... Jag har hittat ett "bättre" ställe som kan tillhanda hålla min blogg så därför kommer jag byta plats på den. Det blir samma adress: sarainekliden men med en annan slutdestination. Det funkar alldeles utmärkt att kika in på länken här för att hitta dit, den här bloggen kommer inte att tas bort utan den kommer ligga kvar.

SarainEkliden

Anlednigen till att jag byter plats är för att den andra sajten kan tillhandahålla grejer som den här sidan inte kan. Jag vill kunna kategorisera mina inlägg och det funkar inte här...

Så jag hoppas vi ses på den andra sidan. ;)

Kram på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?