Usel?

Nu har jag varit dålig på att uppdatera i ett par dagar, men jag har varken haft ork eller lust att sitta vid datorn. Det har varit mysigare att sitta ute och njuta av kvällarna. I dagarna 2 har det nu också varit vackert väder på kvällarna så det känns synd att gå in och sätta sig vid datorn. Man kanske skulle köpa sig en bärbar dator...
Idag blev det både en promma och lite pilates, det känns allt i musklerna efteråt och det är ju skönt. Sittar och försöker just nu att titta på tv'n, serien som börjar på tv4... men jag vet inte om det är nåt att ha.

Imorgon tänkte jag ta mig in till Bokia och inhandla en sommarbok, Sommardöden av Mons Kallentoft... Ytterligare en bok om Malin Fors, polisen i Linköping och Linköpings mörka sidor fast under sommaren den här gången... spännande. =)
Sen på fredag ska jag ta mig till biblioteket för att inlåna resten av sommarbiblioteket. =) Tar gärna emot tips på böcker/författare...

Tjillevipp!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?