Sommar-"ledigt"

Jag har nu bestämt mig för att ta bort veckans steg från bloggen, anledningen till det är för att jag inte skriver i vad jag gått. Det känns bara som ett tvång att göra det nu och då låter jag hellre bli att knalla in på bloggen överhuvudtaget.
Att bokföra stegen tar alltså lite semester nu, och kommer förhoppningsvis tillbaka till hösten igen. =)

Annars har jag 3 dagar kvar att jobba sen går jag på semester, det ska bli så skönt. Lokförarn är ledig på torsdag så vi funderar på att gå ut och äta nåt gott på onsdagkväll för att "fira" lite semester. På fredagmorgon ska jag åka med honom till Hallsberg för att ta tåget därifrån till Eskilstuna. Jag ska åka "hem" över helgen och träffa släkt och vänner. På lördagkvällen ska jag "gå ut" med tjejerna och det ska bli trevligt. =) Det var ett tag sen...

Helgen som varit har inneburit lugna dagar, i fredags var vi i Motala en sväng, var bland annat på biblioteket och lånade böcker. I går var vi hos lokförarns moster och morbror, då hans syster är hemma och hälsar på. Hon är och jobbar annars i Kosovo och har varit borta i 3 månader tror jag, ska vara borta till november. Det var kul att se henne iaf... =)

Nu ska jag ta och fortsätta "slöa" lite. =)

Tjillevipp!

Kommentarer

  1. Skönt med semester snart! :) JAg jobbar denna vecka och två till, sen åker vi till Gotland... Pepp på dig och kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?