Shopping, tävling och semester. =)

Nu bär det snart av ut i "solstolen", fast jag sitter nog i skuggan ändå.
Har varit i staden idag, en sväng till bolaget för att inhandla lite vin till helgen och sen in på Elgiganten för att inhandla en ny minneskortsläsare. Efter det blev det en sväng ut til lokförarns mormor. Jag hade lovat henne att komma på min semester så jag svängde även in på ett kondis för att köpa med mig en Budapest-bakelse åt henne, det gillar hon. =)
Men hur som haver, nu är jag hemma och jag har mumsat sill och potäter till middag, blev ingen nubbe idag inte... Så nu ska jag ut och sätta mig i groggis med en go bok, korsordstidning och en kopp kaffe och bara ha semester. =)


Måste ju först berätta att jag igår fick hem ett stort paket i brevlådan. Fundersam på vad det kunde vara för jag visste inte varför det kom. Det var från en tidning som jag prenumerat på en tid... Det kluckade även om paketet, oroväckande, ja något... När jag väl öppnade det visade det sig att jag deltagit i en tävling som jg glömt bort... Jag vann, ett helt set med "rengörings och kropps attiraljer"... vilken lycka. Jag brukar aldrig vinna nåt.=)
Tjingeling!

psst...
hörru tjejen, (du vet vem du är) hur gick det? *nyfiken som f*n* =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?