Kärringveckan dag 6 (i morgon)


Med en enkel tulipan... Ja, ni har ju hört den förr... =)

Ett grattis till mig (igen) samt min kusin i Lindesberg som har namnsdag i dag (24/7)... =)

I morgon (torsdag) tänker jag och lokförarn bege oss i väg i brumbrum-bilen och åka en sväng. Tanken är att åka Sommen-runt, se om vi kan hitta nåt litet rum nånstans och övernatta och på vägen hem besöka en hel del gastronomiska ställen. =) Visst låter det perfekt för en som jobbar med vikten? Men det är semester och jag njuter av den.
Idag var vi till Motala och hanmen och käkade på Wetternmagasinet, det blev en pasta med oxfilé och gorgonzolasås, smarrigt värre. =)

Nope, nu måste jag packa lite grejer inför morgondagen.

Puss och kram ♥

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?