Torsdag och dryga 2 veckor kvar till semester...

Tjena, tjena mittbena!

Jaha så var det torsdag idag då och sista semifinalen i fotboll. Jag hoppas att Ryssland vinner, det vore kul med lite "underdogs". Hoppades på Turkiet igår men så gick det som det gick i slutminuten, men men...

Regnet öser ner här och det är riktigt kallt ute. Satt ute en stund förut efter maten men fick gå in igen då jag tyckte den var kallt.
Var in till Linköpings city idag och var en sväng på The Body Shop, jag är ute efter en oljebrännare (heter det tror jag) och bodyshop.com har flera stycken och då tyckte jag att det borde även finnas på den "svenska" marknaden men jag såg då inga inne på affären. Dum som jag var frågade jag inte...
Oljebrännare eller doftljus är jag ute efter och har ni nåt tips på var man ska handla billiga doftljus så meddela gärna mig det. =)

Idag blev det en stavgångspromma när jag kom hem och efter det pilates. Hann inte riktigt med hela programmet för jag skulle vara inne i stan till en viss tid så jag får köra det i morgon igen.

Tjillevipp!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2