Jordgubbar, böcker och film

Fredag, äntligen...
Skönt med lite ledigt och få vila upp sig lite. Vill ha semester nu men det kommer ju, man får vänta lite bara.
I dag var jag iväg till Skedevi och köpte supergoda jordgubbar, 3 l blev det och jag tänkte när jag är färdig här ska jag ta lite och läsa min bok jag håller på med. Jag är inne i en läsar-period just nu. Har slukat ett par böcker redan, håller på med en som är över 500 sidor i och så har jag 2 böcker som ligger på lut och väntar... Bland annat Mia Törnbloms självbiografi Så dumt!...

Sitter och har tv'n på i bakgrunden och alldeles nyligen gjorde de reklam för Mamma Mia the movie med Meryl Streep, Pierce Brosnan, Colin Firth och Stellan Skarsgård. Den filmen vill jag se, jag har sett musikalen i Stockholm tillsammans med lokförarn för ett tag sen. Den var bra och jag hoppas att filmen är lika bra. =)

Nu ska jag göra iordning lite jordgubbar och läsa min bok. =)

ha de!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?