Jag har en date ikväll...



... med Barnaby...
Nu är det liksom sommar då brukar jag ha små kvällsdejter med en viss omtalad och "älskad" polis... Morden i Midsomer är bara sommar, följer (försöker) alltid den serien på sommaren. Visst är vädret alldeles för bra så kikar jag nog inte...

Annars har dagen flutit på helt okej, man börjar liksom varva ner lite till semestern nu. Det känns att det är nära, vill ha det NU!
Motionerat idag har jag gjort, det blev en stavgångspromma och när jag kom hem blev det lite pilates. Skönt så här efteråt. =)
Pratade med en kompis idag, hon fyller 30 på lördag. Hon skulle ha kalas och synd bara att jag inte kan vara där. Hade varit skoj...
Ringde även min morbror idag, han fyllde år idag så det blev ett litet grattis och en inbjudan till ett whiskeyrace för lokförarn. =)

Nu ska jag kika på Allsång på Skansen!
Kram

Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?