Jag bet i det sura äpplet...

... och gillade läget!
Igår var det inte så kul att heta Sara. Vågen var inte alls snäll mot mig så det blev ett plus, ett rejält sådant med. Men men, jag vet varför... Alldeles för mycket gott att äta och dricka under helgen och alldeles för lite rörelse genererade i ett plus. Surt sa räven om rönnbären, men jag gillar läget och tar tag i det igen.
SAM visade bra siffror igår, över 15 600 och jag är nöjd. =)
Idag blev det inte så mycket steg på SAM, har suttit still hela dagen pga av att vi haft utvärdering på jobbet. När jag kom hem har jag plockat lite, diskat och därför blev det ingen promma ikväll heller. Nu snart är det ju fotboll och det vill man ju inte missa... Den här har jag sjungit på hela dagen, dålig... Yes, I know!! EM-låt 2008

I morgon är det sommarfest på jobbet, det ska bli trevligt. Sist alla föräldrarna kom var till lucia och det tyckte jag var jättetrevligt. Kul att träffa alla samtidigt. =)
Det kommer säkert bli mycket jobb men det blir nog trevlig ändå.

Hej hopp fillifjonk!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?