Utmanad...

Jag har blivit utmanad av Hanna...

3 namn under jag går under Sara, Stina och Huggkubben. *hihi*

3 saker som skrämmer mig Att inte hinna med allt som jag vill hinna med innan min tid är ute... förlora alla som står mig nära

3 saker jag har på mig mina favoritbyxor, förlovningsring och stegmätaren.

3 sanningar Jag älskar choklad, min sambo och min familj. =)

3 saker jag verkligen vill ha semester, bebis och vacker sommar

jag utmanar dessa tre bloggare: Anna-Karin Elin Maria J- Vem blir sist?

Kommentarer

  1. hej, japp nu har jag utmanat tre nya bloggare =) hihi.. detta var ju kul! hehehe... hoppas att allt är bra annars! kram kram

    SvaraRadera
  2. Hallå.. Jag har antagit utmaningen.
    Hoppas du må bra

    kramen

    SvaraRadera
  3. Jag blev sist! Men nu läggs denna in i min blogg! KRAMbziavo

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2