Självkänsla!

Tjillevippen!

Nu ikväll har jag varit på föreläsning med en helt underbar människa, det var helt underbart att lyssna på henne. Mycket rolig och underhållande och bättre live än på tv... Jag och 2 tjejer från jobbet var och såg/lyssnade på Mia Törnblom, ni vet livscoachen. Kanonbra!!
Mycket tänkvärt om självkänsla och självförtroende, kika in på hennes hemsida eller läs hennes böcker.
Köpte en bok En härlig bok på plats idag och fick möjligheten att prata lite med Mia, det var roligt och hon var sprudlande glad. Under tiden signerade hon boken åt mig och sånt tycker jag är roligt. =) Det är en bok där Mia har samlat tankar och budskap och som hon hoppas ska ge en daglig dos av glädje, hopp, styrka, mod och insikt. Saker man helt enkelt inte kan få nog av. =)

Eftersom det varit föreläsning och så var jag hos min gamla granne och hälsade på idag har inte min stegmätare kommit upp i så många steg. Men eftersom den visade så bra igår tyckte jag det var helt okej ändå.
I morgon är det återigen en kort dag, fredag och det ska bli så skönt att få ledigt nu i några dagar. Jag är trött efter gårdagens bravader och kvällen så det ska bli skönt att vila upp sig.
Eurovision songcontest på lördag, tittar ni? Det gör jag, tror jag... =)

Kram på er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?