Måndag och minus även i dag. =)

Tjolahopp!

Idag var det vägdag och jag hade ställt in mig på ett plus efter förra veckans gigantiska minus, -2.3kg men så var inte fallet. Även idag visade vågen minus och det känns kanonkul. Visst det var inget gigantisk minus denna gång men man kan ju inte få den utdelningen varje gång. -0.3 blev det den här gången, bra det med. =)

Har idag varit lite sträv i halsen, det känns ungefär som om jag rökt 3 paket cigaretter men så är ju inte fallet. Även om jag är gammal rökare så vet jag ju hur det känns men inget jag har behov av längre... *hua* Mådde så dåligt sist... Vet inte om jag är på gång att bli lite hes, får se hur det låter imorgon.

Idag har vi varit ute med jobbet, vi hade en enhetsträff där hela arbetsplatsen träffades. Den här gången åkte vi till Stjärnorpsravinen och promenerade, det var jättevackert där och det kommer foton senare. Glömde själv kameran men Maria hade sin superhypermoderna mobil med sig så jag fick fota lite med den. Det var jättevackert där...
Under promenaden fick vi ett gäng etiska frågor att antingen besvara under tiden eller efteråt. Det var en del jättelustiga frågor som skulle säga mycket om våra värderingar om människor.

Ny dag i morgon, lön också till råga på allt. =)

Ha de gott!
Tjillevippen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?