Korpensvängen i Motala

Snart bär det iväg till Motala för att tillsammans med tjejerna på jobbet delta i Korpensvängen. Det är typ som Vårruset fast en "billigare" variant antar jag. Deltar man i ett lag om 4 personer får man, i mål, en picknik-korg att mumsa på. Därav är inte min middag inräknad i min dagsförbrukning av kalorier, jag vet helt enkelt inte vad den innehåller än...

Det blir många steg på mätaren idag och inte mig emot. =) Efter promenaden i morse blev det ju en hel del steg ytterligare eftersom man jobbar som man gör. Gick en sväng på rasten med bara för att komma ut lite och andas lite tystnad.

Jag önskar er en trevlig kväll, ska nu gå och umgås med gubben som jag typ hinner träffa 1 timme idag. =(

Kram på er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?