Hellugg?!?

Jag har länge gått och funderat på att skaffa hellugg, jag tycker nämligen att det är snyggt men jag har varit för osäker på om det verkligen passar mig. Till råga på allt har jag en lugg med som "korkskruvar-upp" sig när den blir kort så det har liksom inte blitt av att jag testat ens en gång.
Nu har jag dock fått svar att jag INTE ska ha lugg...
I tisdags efter att jag duschat fönade jag håret, hade haft i inpackning så då brukar jag föna det. Jag vände upp och ner på huvudet och bara blåste, när jag vände upp huvudet igen gjorde jag min upptäckt. Jag ska som sagt INTE ha hellugg... Ser ju hellustig ut... *haha*

Nu ska jag poppa lite popcorn och blänga lite på Djävulen bär Prada... hoppas den är bra.
Ha en trevlig fredagkväll!

Kram på er

Kommentarer

  1. Och varför skulle inte du kunna ha hellugg?
    Jag tyckte inte det såg lustigt ut......
    Hoppas filmen var bra och popcornen goda.....
    Ses på fredag nästa vecka!
    Love U
    Syrran

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?