Helgens bravader...

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen och det har hänt en hel del. Värmen håller i sig än så länge men det pratas om att det ska bli sämre i veckan. Det kan vara rätt skönt med lite mildare väder, man behöver en paus från solen.

I fredags var jag på 30-års kalas. Thessan, en av tjejerna jag umgicks med i gymnasiet fyllde år. Det var ett litet överraskningskalas för henne som hade anordnats och jag och min syster var dit. Det var jättekul att träffa allihop igen, en del av dem har jag inte träffat på minst 5 år. Det var som sagt riktigt kul, vi pratade och skrattade och så sjöng vi singstar, det var ju skoj. =)
Alkoholen "flödade" och en annan som knappt tål nåt längre blev ganska onykter. Det blev dags för en krogrunda för de andra bestämde jag och syrran oss för att åka hem. Hon skulle åka kortegen på mc i Eskilstuna dagen därpå så hon var inte så jättesugen på att gå ut. Även om jag var, glad i hatten som jag var ville jag ju med ut. Syrran stod på sig och vi åkte hem. Tur var nog det... =S
Lägger upp lite bilder från festen, jag hoppas tjejerna tycker det är okej. =)

♥ Thessan, jag hoppas du fick en superfin födelsedag! ♥
Gårdagen var dock inte lika rolig, var superdålig och färden hem var inte alls kul. Stannade och käkade på Tuppen i Herrbeta, fick i mig några köttbullar och en potatis.
Visst, jag blev dålig men jag hade superkul och jag hoppas det blir träff snart igen.

Kram på er!


På bilderna är Thessan och Suss som sjunger Singstar, sen är det Suss som inte kan låta bli att sjunga med. Thessan och Cissi, (Cissi och jag fyller på samma dag 26oktober), jag och Thessan gör fula grimaser, och "sista" bilden är det min syster och Suss som sjunger. Skoj var det!!
Sen är det en bild på min sambo när vi ska äta...
Jag hoppas det kommer fler bilder snart, Thessans syssling Sandra skulle mejla över bilder till mig. =)

Kommentarer

  1. MM, jag är allt lite småförälskad i dem. De skulle passat perfa på utflyktena med ungarna och dig och Gunnsan i Fågelsta :) Måste verkligen ta tag i att ses något framöver, fika låter kanon :D kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?