Att blogga eller inte

När man bloggar själv kommer man in på en del olika bloggar och det är väldigt roligt att ser hur folk skriver och vad de har för layout på sina sidor.
Man blir helt klart inspirerad att ändra runt i sin egen och det har jag nu gjort. Jag har lagt till lite veckans motion, min kalorinivå och veckans steg... Inspirationen har jag funnit hos en tjej från Stockholm och hon kallar sidan för Annas kaos. Jag hittade dit via livsvinst.se och Anna skriver på ett helt galet roligt sätt...
Sen är det kul att följa någon annans viktminskning när man själv jobbar med det...
Så lycka till Anna i din fortsatta viktresa, du är jätteduktig. =)

Kram på er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?