Välkommen till världen

I dag har det varit en trött dag, det är helt otroligt vad jag varit trött.
Men blir man väckt 2 nätter i rad av att det kommer hem någon som kryper ner i sängen så blir det väl lätt så. Eftersom gubben min är lokförare har han något lustiga arbetstider och kommer både hem och försvinner nattetid ibland.
Men i morgon är det "sovmorgon" så jag börjar inte så tidigt, hade tänkt stava i morgonbitti för jag tycker det är så skönt att motionera på morgonen. Det är ju typ bara jag ute och det är rätt skönt. =)

Idag blev det även en långpromenad i det vackra vädret med kärleken. Han åkte inte förrän nu (22.00, ja lustig tid) så vi hann umgås lite innan han försvann. =)
SAM och stegmätaren för jobbet visar nu 16 939 och jag har lite kvar att göra här innan jag lägger mig så förhoppningsvis så ska den visa över 17 000 sen. =)

Fick förövrigt ett sms idag från en kompis, det stod så här:

Hej. Nu är vi en fam. Idag kl 11.16 föddes vår lilla son. Kram vickan

Tänk så underbart, en liten bebis har det kommit i Västerås. Har ingen aning om vad han ska heta men får säkert veta det senare. Det är deras första barn... Önskar jag kunde åka och kika på honom men det går inte, får försöka lösa det när jag är i Strängnäs/Eskilstuna och hälsar på.
Men ett stort grattis till Vickan och Peter... och till den lilla bebisen säger vi, välkommen till världen!! =)

Nope, nu måste en Sara hoppa i säng!
Sov gott och dröm sött!

Kram på er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?