Shop til you drop...

Okej, jag gillar att shoppa men tycker kanske inte att det alltid är läge att lägga ut bilder på vissa smågrejer men idag var jag med Malin i Tornby för här skulle det inhandlas byxor. Mina andra jag har är både för stora och är trasiga, men den stora anledningen till att det behöver inhandlas nya är just för att de gått sönder.
Hade ett presentkort på Lindex på dryga 600kr och man får "ganska" mycket för det... Har tidigare varit inne och kikat men bara hittat byxor med hög midja eller så var de skitiga. Det må vara mode men jag köper inte skitiga jeans, jag skitar ner dem själva, gratis...
Hittade iaf eller Malin hittade och jag provade, sitter jättebra. =)
Det blev 2 par tights också, ett på rejäl rea 30kr, tyvärr var de inte sköna så dem fick Malin. =) Diadem och ett solglasögonsfodral hittade jag också på Lindex, ena på rea och kostade 10kr och den andra vet jag inte...

Jag har många svagheter här i livet och ett av dem är plånböcker... jisses vad jag har handlat plånböcker i mina dar. Så även idag, en brun en som jag gått och tittat på, så fiiiiiiiiin. =)

Nu ska jag köra hem Malin, sov så gott!

Kram ♥

Kommentarer

  1. Oh, det såg riktigt fint ut...=) Så kul att hitta lite nytt nu till våren/sommaren. Jag har själv haft shoppingdag idag. Är i Eskilstuna och upplever lite nytt. Hoppas allt är bra med dig!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Är jag förvånad????
    Inte då, det som är lite konstigt är att det inte blev en filofax också......
    Plånboken var snygg!
    Kul att du hittade byxor.
    Saknar dig
    Love U
    syrran

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?