Nackont...

Det onda är fortfarande kvar i min nacke, har knappt kunnat sova inatt bara för att det gjort ont hur jag än vänt och vridit på mig. Hostan ger inte heller med sig och det har också gjort ont.
Så jag bestämde mig i morse att jag skulle vara hemma idag, låta nacken ta det lugnt och det var nog bra det. Nacken känns bättre, har smort med tigerbalsam under dagen så det känns rätt bra. I morgon är jag åter på jobbet igen, går inte att vara hemma hela tiden.

Var iväg till Hemköp idag för att sända iväg paketet till Vickan och lilla Wilmer, jag hoppas hon får det snart och att hon blir glad över presenten. Hon får den förhoppningsvis i morgon eller på onsdag så jag hoppas hon hör av sig. =)

Eftersom jag varit hemma idag har SAM inte kommit upp i några steg idag heller direkt. Men så är det ibland och det är inget att göra åt, är man hemma och sjuk så är man. När jag ringde imorse lämnade jag mina steg för veckan som gått (stegtävling med jobbet) och jag kom upp i ca 90 168 steg (tror jag det var). Nu i eftermiddag fick jag ett litet sms om att Alex (arb.kamrat som jag "tävlar" lite mot om vem som går mest när månaden är över) hade "bara" gått 78 716 steg. Han "vann" förra veckan och denna vecka "vann" jag. =)

Ha de gott!
Kram på er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?