Me likey snabba svar. =)

Idag, strax innan lunch pep det till i min mobil. Meddelande från Telia om att de hade svarat på mitt mail som jag skickade dem igår angående min mobil. Det var ju snabbt tänkte jag men fick ändå vänta med svaret till kvällen eftersom jag hade lämnat min stationära mailadress och inte hotmail-adressen... Men hur som haver var de jättegulliga i svaret, först beklagade dem att telefonen hade gått sönder och sen hade jag två valmöjligheter. 1. Höra av mig till dem och se skickar mig ett returkuvert där jag inte behöver betala portot eller nåt annat 2. Jag går in på närmsta Telia-butik med följesedeln och de ordnar det åt mig... Me a little bit happy =)

En annan kul grej, kollade min hotmail-adress idag och har fått ett meddelade från Tradera om att jag vunnit den auktion jag var inne och bjöd på. =) I lördags när jag satt här i min "ensamhet" (gubben tittade på speedway och är inte kontaktbar överhuvudtaget under den tiden) så fick jag syn på en handväska jag sett förut. Då velade jag i om jag skulle bjuda på den eller inte men så hittade jag den igen och bjöd. Och jag vann!?!? Vet ni vad jag betalar för väskan? 21kr och så tillkommer frakt på 44 kr... löjligt. =)
Me likey billiga handväskor! =)

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

  1. Vad kan man säga.....
    Du och dina handväskor!
    Men den var snygg så jag tycker du gjort ett klipp.....
    Hoppas ditt valborgsfirande blir fint, själva ska vi elda sopor tillsammans med familjen Sandberg och grilla lite...
    Love U
    Syrran

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?