Inte haft nån lust...

Hej hopp!
Måndag igen och jag är åter i bloggen. Det har inte blivit nån bloggning bara därför att jag inte har orkat helt enkelt. Det har inte heller hänt så mycket här på sistone, solen har skinit och det har varit gott. =)
Jag har glömt att berätta att jag köpt mig en ny mobil, en SonyEricsson w580i... Jag är supernöjd! =)

Stegtävlingen har passerat 1 vecka och jag hade promenerat över 90 000 steg och då var inte måndagen medräknat. Med måndagen har jag uppkommit i 100 000 steg, vet inte exakt hur många steg.

Har fortfarande ingen aning om hur lång Wilmer är men enligt mamman själv är han sötast i hela världen. Hon är ju inte partisk eller så... Tydligen så är det en oerhört stolt pappa. Jag har blivit lovad en bild och jag hoppas den kommer snart. Ska på torsdag in till stan och se om jag kan hitta nån liten present till den lille killen. När jag åker upp till Strängnäs nästa gång hade jag tänkt åka och hälsa på, jag måste ju få se den lille. =)

Dagens kalorier ser ut:
Mat: 1962 kcal
Motion: -397 kcal
Summa: 1565 kcal
Dagens steg: just nu 20.33 står SAM på 15 540

Nu är det dags för Häxdansen

Kram

Kommentarer

  1. Ibland finns det inte så mycket att blogga om tyvärr.
    Ska nog också inskaffa mig en stegräknare, bra att veta om man kommer upp i åtminstone 10 000 steg om dagen. Får väl se vilken det blir. Kram/Lulu

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?