A good day in many ways...

Idag har det varit en bra dag, vågen visade minus i morse (-0.5kg), avloppet är fixat och jag har gått bra idag så SAM visar bra siffror. =)
Jag var något orolig för att vågen inte skulle visa något minus idag eftersom det varit lite kvinnliga bestyr denna vecka och jag har intagit div grejer som jag inte skulle enligt min viktstrategi. Men jag lyckades ordna till det dem senaste dagarna. *pust*
Avloppet är fixat och det känns skönt, tyvärr visade det sig att killarna (när de var här sist) inte gick hela vägen... en miss i arbetet gav dem möjligheten att komma hit igen och göra om det (utan extra kostnad). Undrar varför man inte gör jobbet ordentligt från början??

dag var jag hem till Ingela, min gympaledare, och promenerade i hennes område. Det är alltid lika kul att träffa henne för jag får sån energi av henne. Idag var barnen med, de fick sitta i vagn medan hon och jag promenerade på i rask takt. Det var jobbigt att gå med barnvagn, fick känningar i benen.
SAM visar just nu 15 102 och jag är supernöjd med det resultatet, igår kom jag upp i en bra summa med eftersom jag hade vattengympan med. Ska försöka nå 15 000 steg om dagen, då borde vågen till nästa vecka också visa minus. =)
Intagningen av mat har idag varit helt okej om man bortser från den OERHÖRT GODA KAKA som Maria på jobbet hade bakat till idag. Den kallas Sara-kakan, efter hennes lillasyster och är så där snuskigt choklad-god som en bantare inte ska komma i närheten av...
Tack Maria! =) Gott var det... *hihi*

Nu ska jag se på tv!
Kram på er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2