Elände i Ekliden...

Så illa är det inte som rubriken lyder men det känns så.
Jag har blivit sjuk, jag hostar som en galning och snorar som bara den. Det visslar i bröstet på mig när jag andas. Jag blir lätt andfådd och orkar inte mycket men det är inget att göra åt, man får ta det lugnt helt enkelt.
Motion är ju totalt out of the question vilket är småtrist men jag vill bli frisk så då är motion inget bra val.
Uppe på "allt" det där, i morse när jag vände på mig i sängen och lyfte upp högra armen under kudden samtidigt som jag vände på huvudet sa det *knäpp* i nacken och sen dess har jag varit stel. Vet inte varför det blev så men då jag ofta legat i den ställningen förut. Men men...

Idag har varit en lugn dag, har ätit gott och bara varit. Det blev kyckling med currysås idag tillsammans med ris och grönsaker. Gott var det. =)
Har inte räknat ut dagens kalorier då jag inte hunnit föra in det i dagboken på VK så det får vara för idag.
Eftersom jag inte gått så mycket idag så har SAM inte fått så många steg på sin mätare...
Dagens steg är 4 622, usch... under allt kritik! =(

nu ska jag dricka en kopp te och se om det känns bättre i bröstet.

Ha en bra morgondag!
Kram på er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2