Det gick nog bra...

Nu är halva veckan passerat och det känns skönt, tidig morgon imorgon (jag börjar kl 6) men då blir det en tidig hemgång. Skönt! =)

Lönesamtal idag, det gick bra. Vi diskuterade kring underlaget som jag skrev i gårmorse på jobbet, jag försökte skriva det tidigare (typ 03.20 för att jag inte kunde sova) men det var ju ingen smart idé. Det finns dock en liten nackdel, jag har blivit anställd med en lärarlön och den är mycket högre än vad en förskollärare har. Detta innebär att min chef inte kan ge mig någon jättehöjning, men hon sa att hon skulle inte "nolla" mig så någon höjning kan jag förvänta mig. Detta kommer i början av juni men gäller från 1 april så det bli en lagom fin lön då med lite extra pengar. =)

Mina kalorier idag
Mat: 2001 kcal
Motion: -397 kcal
Summa: 1604 kcal
Steg hittills: 15 015

Idag har det varit rätt lugnt, vi har haft pedagogresurser på jobbet så vi "ordinare" personal kunde planera och dona med annat. I morgon har vi personalmöte på fm vilket passar mig alldeles utmärkt eftersom jag har tidig dag. Skulle haft det på eftermiddagen så ingen är ju nöjdare än jag, jo... Mari förstås som också har tidig dag. =)
Tog en promenad nu i kväll med gubben, Dagens bild är tagen från promenaden. I morgon åker han till Stockholm. Då ska han upp till GreenCargos huvudkontor och träffa the big boss... Hoppas han sköter sig. =)

Ha de gott!
Kram på er

Kommentarer

  1. Det är otroligt vackert utefter kanalen. Det är supermånga bilder som du tagit som man skulle kunna förstora och ha som tavlor för de är så vackra.
    Ha en bra dag!
    Love U
    syrran

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2