Dag 3

Jaha, så har dag 3 i mitt "icke-godis-ätande-liv" passerat utan att jag har noterat det. Brukar det inte vara dag 3 som är jobbig eller en av många dagar kanske man ska säga? Men är det inte runt dag 3 som man känner av någon form av "socker-sug"?

Hur som helst, fräknarna är på full framfart i ansiktet och mina kinder är lika röda idag som de var igår. Det har ju som sagt varit utevistelse idag med, från runt 10 fram till att jag gick hem 16.30. Mycket rörelse idag med men jag är inte uppe i några 19 000 steg men räknar jag med gympan ikväll så är jag där och nosar lite tror jag.
Idag har jag ringt till vårdcentralen om mina händer, jag är alldeles knottrig och daner. Det kliar och jag håller på att bli galen. Detta har varit återkommande varje år men jag har inte kommit mig för att söka för det. Ja, jag vet... *skäms* Anledning till att jag nu ringt är för att jag igår fick lov att ta av mig förlovningsringen, det kliade och gjorde jätteont.
Sen har jag självsprickor på pekfingrarna, små "blåsor" under huden som sen spricker och gör skitont.

Imorgon är det föreläsning med på kvällen, vi ska gå på en med jobbet som handlar om fantasipåsar. Det ska bli intressant, kanske kan få några nya tips till jobbet.

Mina kalorier idag
Mat:2100 kcal
Motion: -691 kcal
Summa: 1409 kcal
Steg: 22 784 (gympan medräknad)


Kram på er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?