April, april...

... jag kan lura dig vart jag vill. =)

Är det nån som blivit lurad idag? Jag har inte det... tror jag... =)
Läste ÖstgötaCorrespondenten idag när jag kom hem och verkligen letade efter tidningens april-skämt, det var inte svårt att hitta det skämtet. Är ni nyfikna på vad det gällde så kan ni kika här... Aprilskämt 2008, dåligt inte sant?

Idag startade stegtävlingen på jobbet och jag har promenerat idag. Det blev en promma i morse med stavar, en promma på lunchen och sen vattengympa ikväll här då som jag får omvandla enligt 30min=2700 steg och eftersom vattengympan är 1 timme så blir det ju 5 400 steg, inte illa, inte sant? Mätaren står just nu på 14 811 och kvällen är inte riktigt slut än men snart. Jag är trött så jag ska hoppa i säng alldeles strax.

Solen har tittat fram här nu i dagarna två och dansat på min näsa. Så pass att jag nu är alldeles knottrig och så kliar det. Jo, lite "allergisk" är jag mot de första strålarna - innan huden hinner vänja sig vid den starka solen.

Sov gott och ha en skön onsdag!
Vägdag imorgon så vi hoppas på att det blir minus. =)

Kram på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2