~ 8 april 2008 ~

Regnet det bara öser ner, jag blir blöt om både skor och strumpor…
Ja, det regnar här och det är inte alls kul… fast det är klart. Hellre regn än snö i dagsläget. =)

Vad har hänt idag då annars?
Ja, det blev ingen morgonpromma för mig i morse heller, vet inte om jag är på gång med en förkylning eller nåt. Är väldans täppt i näsan och det svider i halsen.
Däremot blev det en lunchpromma, det är skönt att komma ut och göra nåt annat. Lyssna på radion i min nya mobil ☺ och bara njuta en stund. =)
Vattengympa blev det också ikväll och idag körde hon ett annat program som var jättejobbigt. Kul, men jobbigt. Nu är det bara 1 gång kvar på terminen och det känns jättetrist, det är så många roliga tanter där som man definitivt kommer sakna.
Funderar på att fortsätta gå till simhallen på tisdagar, att bara simma men jag vet inte. Nåt ska jag hitta på dem dagarna för att inte helt släppa på det.

Nu har jag sett en bild på lilla Wilmer och så söt han är. Jag mailade Vickan att vi måste träffas för att jag måste få snusa på honom. Små bebisar luktar så himla gott… =)

En stor kram vill jag också lägga in här till Malin… Kärleksbekymmer kan göra många orkeslösa och lite smådeppiga. Är det nåt så finns jag här, Malin! ♥

Mina kalorier idag
Mat: 2031 kcal
Motion: -575 kcal
Summa: 1456 kcal
Stegen för dagen: SAM visar 18 228 och då är vattengympan inräknat efter omvandlingstabellen på omvandlar'n


Puss och kram på er!

Kommentarer

  1. Du är så duktig!
    Jag saknar dig lite.....vore kul att få skvallra och fnissa lite så där som bara vi kan göra......

    Sköt om dig!
    Love U and miss U
    Syrran

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?