Vinst ?!?

Jag som aldrig har tur i spel har nu helt plötsligt vunnit en tävling som jag deltog i på sajten Kilometercommunity.se
Det var en ordlek där jag fick ett gäng bokstäver som skulle bilda ett ord, jag fick det till Kjell Bergqvist och det var det...
Så i veckan nu kommer jag att få hem vinsten, som var en hudkräm och duschkräm från Body Shop... tack så mycket. =)


Är hemma idag också, blir hemma i morgon med. Hostan ger sig inte och febern tittar in lite när den känner för. Blev dock tvungen att ändå åka till jobbet idag. För ca 1-2 veckor sen hade en av tjejerna ett Tupperware-party på dagis och jag handlade. Idag kommer varorna och jag ville att hon som sitter på kassan skulle lägga ut åt mig så länge. Vid 10 ringer mina kära arb.kamrater och meddelar att hon är inte där och dem kan inte lägga ut åt mig. Jag fick åka dit, vet inte om de ville se att jag verkligen var sjuk...
Var till apoteket också och inhandlade div förkylningsattiraljer så nu ska jag nog fixa det här.

Kram på er ♥

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?