Vad göra?

Har nu suttit en stund och försökt logga in på viktklubben men det går inte. Jag vet inte vad som hänt men det tar tid. Hoppas bara att det är nåt för i kväll så att det inte strular i morgon med.
Jag har vägdag i morgon och eftersom jag varit hemma och sjuk och inte rört på mig kan det bli kul att se vad vågen visar. Jag hoppas på minus...

Jag har upptäckt att när jag sitter vid datorn så är det viktklubben eller KILOmeterkommunity som jag gör nåt med. När sen då iaf en av två inte fungerar märker man att man får en massa tid över till annat... men vad ska man göra då då? Jag blir helt ställd och gör egentligen ingenting, jag kan alltså sitta en hel kväll på vk och förlora ett par timmar utan problem.
Jag ska nog ta och hoppa i säng och läsa min nya bok som jag läser just nu... Den inre kretsen av Mari Ljungstedt. Verkar bra...

Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?