Tjo... jag är "frisk"

I morgon går jag tillbaka till jobbet igen, jag mår så pass bra att jag kan börja jobba igen. Har varit feberfri nu sen igår strax efter lunch och det är skönt. Jag blir galen av att gå hemma...
Jag börjar klockan 6 i morgonbitti så det blir en tidig morgon men jag slutar då strax efter lunch och det är skönt. =)

Jag kom ut här idag igen för att knalla ut på viktklubben och så fungerar det inte igen. Jag tror jag blir galen på det... jag har minsann betalat för att kunna använda mig av den tjänsten och då vill jag banne mig kunna göra det.
De har strulat till och från under en tid nu och för bara 1 vecka sen meddelade dem att strulet nu var över och att vi som var kunder skulle få en kompensation... beroende på när man blev medlem så fick man antingen 30 eller 60 dagar.
Det var ju gulligt av det tyckte man ju och man var glad för stunden. Nu grusas ju den kompensationen eftersom man ändå inte kan använda sig av sajten... *morr*

Idag åkte SAM på igen, för er som inte vet vem SAM är så är det min stegräknare... Just nu står han på 9244 steg och jag ska komma upp i 10 000steg innan jag kryper i säng i kväll. Kvällen är ju liksom inte slut än. =)
Det blev en promenad i dag eftersom jag ändå ska gå till jobbet imorgon så var det lika bra att försöka röra lite på sig ute så man vet vad man klarar. Tyvärr blir det nog lugnt med träningen tills hostan ger med sig, vilket jag hoppas den gör snart.

Ha de gott!
Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?