Tjingelång plingplång...

Jaha, så var det tisdag igen då...
Vad innebär tisdagar? Vattengympa... =) Har precis duschat och tänkte promenera in på banken för att sköta lite affärer men då hade de stängt... Så här dags?!? ;)Får väl ta det imorgon då.

Annars har dagen varit lugn, det är inte så många barn på förskolan nu eftersom det är påsklov. Jag tror att vi hade idag till lunch 12 stycken och då är vi i vanliga fall runt 25-26. Det är helt okej faktiskt. =) Man hinner en massa andra grejer under den tiden med...
Känns lite lustigt att komma tillbaka och jobba en tisdag, jag har stängning på måndagar så det blev lite skumt att gå hem före de andra. Men inte mig emot förstås då... Däremot har jag varit så trött under dagen idag, jag kom inte ut på min promma som jag brukar efter lunch. Jag orkade helt sonika inte... Fy! Skärpning till i morgon!

I morgon kommer förövrigt vvs-killen och det ska bli skönt. Jag har nu både förra veckan och den här veckan tagit med mig tvätt till jobbet och kört ett par maskiner där. Sscch, säg inget men det har skett på arbetstid... :) Min chef får inget veta... *hihi* Nej, skämt åsido, jag tror inte att det har stört mig i arbetet, eller vad säger du Malin? Jo, jag vet att du sitter där bakom skärmen och läser...
Men som sagt, skönt ska det bli iaf.

Jag tror att det annars är rätt lugnt i Villa Ekliden, T har blitt sjuk så han har varit hemma idag. Jobbar inte förrän på fredag igen då han går på till eftermiddagen och sen jobbar till lördagfm tror jag.

Sov så gott och dröm bara söta drömmar mina kära vänner!

Puss och kram

Kommentarer

  1. Är det erat hus? Finte! Jag vill också bo i hus nu! Längtar som en tok tills vi kan göra det! Men det dröjer nog efterosm vi pluggar nu...

    Ha det gott! KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?