Omstart på VK

I morgon drar jag igång en omstart på Viktklubben, jag har lagt upp små delmål nu och till den 14 maj (7veckor) ska jag ha gått ner 5kg.
Jag har ändrat om min viktplan totalt, jag hade ett mål till den dag jag fyller 30 men då hade jag (enligt mig själv) "orealistiskt" mål men nu känns det bättre.
Till den 8 oktober ska jag ha minskat 25kg, det tog mig dryga 3.5 år att minska mina 25 som jag tagit hittills men så lång tid ska det inte ta den här gången.
Men först siktar jag in mig på den 14 maj...

Jag vill, jag kan och jag ska

Kommentarer

  1. Åh vilket vackert motiv du hade tänkt tatuera in!! Jaa Kat skulle verkligen kunna göra ett så fint porträtt av din mamma! det hade verkligen varit så snyggt, hon är verkligen duktig! :D

    Hoppas att du någon gång kommer att kunna åka över dit och ha pengar till en tattoo! :D

    Kramar, maria

    SvaraRadera
  2. Du måste smitta av dig med lite jag vill, jag kan och jag ska på mig är du snäll.....
    Jag kom i alla fall ut på min 4,5 km runda idag.....känns bra med tanke på allt godis jag ätit i påsk.
    Nu måste det bli andra bullar, ska försöka låta bli godiset helt i veckorna och endast äta på lördagen och då i rimlig mängd.....håll tummarna!
    Älskar dig och saknar dig....
    syrran

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?