Om det inte satt fast...

Jag har ofta fått höra att jag är ganska glömsk av mig, förlägger saker, gömmer saker (läs dagböcker) som jag inte hittar förrän år senare och att jag inte har ordning på mina grejer.
Har till och med fått höra att om min huvud inte satt fast, så skulle jag tappa bort det med...

För ett tag sen bestämde jag mig för att jag skulle skriva ner alla mina foton på en cd-skiva för att på så sätt kunna radera bilderna från datorn. Sagt och gjort, det blev perfekt och jag kan nu börja om att lägga över bilder från kameran till datorn.
MEN nu hittar jag inte den skivan, jag försöker komma ihåg var jag kan ha lagt den och jag kan för allt i världen inte komma på det...
Jag blir så sur på mig själv, ju mer jag funderar desto mindre kommer jag på det. Med största säkerhet ligger den mitt framför ögonen, jag har bara inte sett den än...

Tänk om man var Saida ändå...

Ska försöka leta vidare
Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?